STORA INLÄGET!!

Nu är det dags för stora inlägget! då jag berätter om vad som har hänt!




i dag så när jag skulle gå till skolan så klätrade jag up för en snöhög så måste jag ju komma ner på ett sett så jag fick åka en rundtur när jag skulle åka ner från snöhögen så var jag i luften typ 3 sekunder och sen kom jag ner på marken! hehe det var up piggande på morgonen!


jag lovade att jag skulle göra en tävling  för er nu som har misat det! och jag har fåt ett resultat att http://principessan.blogg.se som vann men det var inte många som hade kommenterat så när jag fick välja ut vem som vann så gick jag in på bloggarna och kollade vem som hade startat sin blogg sist som kanske behöver lite reklam.


i dag sista timen i skolan på en vecka så var vi på isen som igentligen skulle vara en överanskning men blev en marddröm för det var som en snöstorm där ute det bara snöade och jag blev ju nartiligtvis blöt och hela mitt håt var blöt! a ni förstår säkert att det skulle vara jobbigt och jag kunde ju knappast åka för det var jätte mycket snö på isen så men kompis erbjöd sig att jag den stora spaden och ta bort all snö. kompis jag säger bara tack!



och i dag börgade vårat sport lov! fast i entligen på måndag men denna dagen räknas ju också! :)

oj detta är mitt srörsta inlägg som jag nånsin har gjort!

(nästa gång jag gör en tävling så vill jag att fler komenterar eller anmäler sig anars så blir det inga fler tävlingar erat val!)

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0